Succesfulde investeringer i digitale forretningsplatforme starter med de rigtige valg af samarbejdspartnere, og platforme. Få tilsendt vores nye white paper med gode råd og overvejelser, der sikre de rigtige leverandørpartnerskaber til den digitale forretningsenhed.

ecapacity-udbud

I opbygningen af en stærk strategisk digital forretning står virksomheder over for løbende digitale nyanskaffelser i form af eksempelvis systemer og værktøjer og i forlængelse heraf ofte også valg af eksterne samarbejdspartnere. Forretning og IT skal ofte samarbejde om at vælge en fælles løsning, og det kan give en række udfordringer, fordi prioriteter og mål kan være forskellige.

Hos eCapactity er vi uafhængige af leverandører og teknologier.

Vi har vi stor erfaring med at rådgive virksomheder i forhold til at vælge det Content Management System, den e-commerce eller Customer Insight & Activation platform eller det analyseværktøj, der bedst understøtter virksomhedens digitale strategi og målsætninger.

Samtidig rådgiver vi også virksomheder i forhold til at finde den helt rigtige samarbejdspartner i et – for mange – ensartet og uigennemsigtigt leverandørmarked. Til det formål bruger vi vore unikke leverandørdatabase, der løbende opdateres med den viden vi får om de forskellige udbydere. Samtidig har vi tilrettelagt en struktureret proces for gennemføre et udbud og leverandørvalg.

Læs mere om udbud og leverandørvalg og om hvordan vi har hjulpet en lang række virksomheder med at gennemføre en succesfuld udbudsproces og implementering af e-commerce, CMS og andre digitale forretningsplatforme med de bedst egnede samarbejdspartnere.