Tirsdag den 28. august var over 100 mennesker samlet i Mogens Dahls koncerthus på Islands Brygge i København til formiddags-eventen “Experience Breakfast” afholdt af Adobe og eCapacity. Dagens emne var DMP, AI og personalisering. Sky UKs Rob Mclaughling og Sandy Ghuman fortalte om Skys erfaringer (blogposten her opsummerer seks væsentlige pointer fra casen) og YouSees Robert Johnson med beretningen om YouSees agile re-organisering og nye datadrevne kultur.

Var du ikke med, kan du her genopleve lidt af dagen i billeder:

Snakken gik lystigt i Mogens Dahls gård

eCapacitys Per Rasmussen byder velkommen til en fyldt sal

Robert McLauglin, Sky, på scenen

Robert McLauglin, Sky, på scenen

YouSee’s Robert Johnson, Skys Sandy Ghuman og Per Rasmussen i hhv. snak og på mobilen

Sandy Ghuman, Sky, på scenen

God energi omkring DMP-diskussionen

Godt humør og pause-mobil-tjek i salen

Stemning i salen

Stemning i salen, II

Stemning i salen, III

Stemning i salen, IV

Stemning i salen, V

Munter og perspektivrig paneldiskussion

Lyttende tilhørere

Tak for i dag 🙂