Tirsdag den 28. august var over 100 mennesker samlet i Mogens Dahls koncerthus på Islands Brygge i København til formiddags-eventen “Experience Breakfast” afholdt af Adobe og eCapacity. Dagens emne var DMP, AI og personalisering. Sky UKs Rob Mclaughling og Sandy Ghuman fortalte om Skys erfaringer (blogposten her opsummerer seks væsentlige pointer fra casen) og YouSees Robert Johnson med beretningen om YouSees agile re-organisering og nye datadrevne kultur.
Var du ikke med, kan du her genopleve lidt af dagen i billeder:
Snakken gik lystigt i Mogens Dahls gård
eCapacitys Per Rasmussen byder velkommen til en fyldt sal
Robert McLauglin, Sky, på scenen
Robert McLauglin, Sky, på scenen
YouSee’s Robert Johnson, Skys Sandy Ghuman og Per Rasmussen i hhv. snak og på mobilen
Sandy Ghuman, Sky, på scenen
God energi omkring DMP-diskussionen
Godt humør og pause-mobil-tjek i salen
Stemning i salen
Stemning i salen, II
Stemning i salen, III
Stemning i salen, IV
Stemning i salen, V
Munter og perspektivrig paneldiskussion
Lyttende tilhørere
Tak for i dag 🙂