eCapacity og Adobe har indgået en aftale om at eCapacity nu tilbyder officiel træning i Adobe’s online marketing produkter på vegne af Adobe. Det betyder at en stor del af den træning som Adobe i dag laver i Europa fremover vil blive foretaget af eCapacity.

eCapacity’s fokus og vision om at successfuld digital forretning skal baseres på
kunde-, data- og adfærdsindsigt har gjort at vi over de seneste år er blevet markedsledende inden for brugen af enterprise analyseværktøjer.

På verdensplan er Adobe’s analyseplatform (tidligere kendt som Omniture) absolut markedsledende og benyttes af de største digitale forretninger i det meste af verden.

[blockquote] This is a great step forward in our ability to provide Adobe Digital Marketing Suite training courses for our clients. eCapacity has a long relationship with Adobe. They have some of the most advanced clients in the Nordics and central Europe.

–  Susann Hjort, Adobe [/blockquote]

eCapacity har over de seneste 5 år arbejdet intenst med at hjælpe kunder med at få mest muligt ud af Adobes platforme.

Derfor har eCapacity og Adobe indgået en aftale om at eCapacity varetager træning i Adobe’s online marketing produkter (Sitecatalyst, Searchcenter, Discover,+ Test & Target, Search & Promote samt Recommendation).

Det betyder at en stor del af den træning som Adobe i dag laver i Europa fremover vil blive foretaget af eCapacity – såvel public træning (hvor man tilmelder sig via Adobe website) som onsite træning hvor uddannelsen sker ude hos den enkelte kunde.

Vi er selvfølgelig glade for aftalen og glæder os til fortsat betjene nordiske og europæiske kunder på området.

Vi fortsætter selvfølgelig med også at lave projekter med andre platforme som Google Analytics og Webtrends.

Se mere om vores træning/kurser i Adobe Omniture platformen eller se hele Adobe trænings program på omniture.com