eCapacity udgiver i dag white paper’et ”Persondata, Analytics og Tag Management”. White paper’et handler om den nye persondataforordnings betydning for websites, apps og andre digitale kanaler.

Persondataforordningen er allerede herostratisk berømt, selvom det først er til maj, den træder i kraft. Det skyldes dens klare fokus på brugernes ret til deres egne personlige oplysninger. Det skyldes at den introducere drakoniske bøder. Og det skyldes, at den knæsætter princippet om ”the right to be forgotten”.

Det nye white paper, “Persondata, Analytics og Tag Management”, kan downloades gratis fra eCapacity’s hjemmeside.

Men hvad betyder persondataforordningen for dig, der har ansvaret for markedsføring, salg eller kommunikation gennem din virksomheds digitale kanaler? Hvad giver den af begrænsninger for, hvordan du fremover kan skabe digitale løsninger, der giver forretningsmæssig mening, i krydsfeltet mellem jura og teknologi?

Det er spørgsmål som disse, “Persondata, Analytics og Tag Management” fokuserer på.

Seks skarpe kapitler

I seks korte kapitler bliver du f.eks. klogere på, hvor meget der egentligt skal til, før den helt høje bødefælde klapper (de fulde 20 mio euro kræver en del). Du kan også læse, hvad vi, hos eCapacity, gør, når vi afslører persondata-sladrehanke på vores kunders sites (ofte er der mange af dem). Og du kan bliver klogere på, hvordan ”tag management” sat op korrekt, kan hjælpe dig ud af mange problemer (og give dig et sundt grundlag for, også i fremtiden, at være i stand til at drive begavet, datadrevet, digital forretning). Med mere.

28 gratis sider – bestil på den grønne knap

Du kan læse alle kapitlerne i ”Persondata, Analytics og Tag Management” i præcis den rækkefølge du har lyst til. Kapitlerne er nemlig skrevet, så de kan stå alene. Du kan også læse alle 28 sider fra en ende af, og komme hele vejen rundt.

”Persondata, Analytics og Tag Management” er gratis. Klik på den grønne knap her på siden, hvis du have dit eget eksemplar tilsendt som PDF.

God læselyst!