• Online marketing

    Video på digitale platforme - højere konvertering og kunderelationer

    Videobrugen på nettet og mobil er eksploderet over de seneste år – det er der som sådan ikke noget nyt i. Men fra at det primært handlede om video på Youtube og DR.dk er også flere virksomheder begyndt at producere egne videor til brug primært på egne websites. Tendensen er klar fra USA, nemlig at […]

  • Internet

    The state of the internet

    Sjov lille video der gennemgår en masse facts om internetbrugen verden over på 3 min. og 51 sekunder.

  • Nyheder

    Presseklip

    eCapacitys direktør er interviewet til Digiwatch omkring den seneste udvikling indenfor e-handel. Artiklen sætter fokus på den modenhed som markedet efterhånden har fået og som får flere og flere detailkæder til at satse seriøst på e-handel og multikanal strategier. Hele artiklen kan læses ved at logge ind hos Digiwatch:“E-handel: Nu er markedet moden”

  • Online marketing, Webanalyse

    TIP: Omniture+Twitter - Hvad siger de om dit brand?

    Hvad siger de om dit brand på Twitter? Hvad siger de om dine konkurrenter? Twitter får flere og flere bruger og aktiviteterne har indflydelse på din virksomheds omdømme – herunder indgår Twitter indlæggene i Googles søgeresultater. Hvis I allerede har Omniture Sitecatalyst inde i virksomheden er det muligt at integrere Twitter resultater i Omniture Site […]

  • Online marketing

    Search Engine Marketing 3.0

    Der kan med fordel benyttes en ny metode til at få succes med Search Engine Marketing (SEM) – faktisk kan man tale om et paradigmeskifte. For at forstå det nye paradigme kan man med fordel starte med at se på SEM i et historisk perspektiv. SEM 1.0: I perioden inden Google blev annnoncekronerne brugt på […]

  • Online marketing, Online strategi, Webanalyse

    eCapacity indlæg på årets Omniture seminar

    Torsdag den 26.november afholdes årets danske (og norske) Omniture seminar under titlen “You’ve got the data, so why don’t you use it?”. eCapacity har 2 oplæg på dagen. “Online marketing analytics: Reduce spend or get more conversions” samt “Customer Service as a conversion”. På hele seminaret vil der desuden være fokus på udnytte Omnitures services […]

  • Nyheder

    eCapacity taler på Web Management 2010

    Igen i år afholder IBC Euroforum “Web Management 2010”. Direktør i eCapacity Per Rasmussen holder oplæg med titlen “Effekter ved at aligne webstrategien med forretningsstrategien – commitment fra ledelsen!” På konferencen er der desuden emner som: Websitet i fokus på tværs af organisationen Web Governance Kunsten at engagere kunder / potentielle kunder i ens virksomhed […]

  • Gadget

    Amazon Kindle: Digitale bøger, aviser og nye forretningsmodeller

    I flere år har der været talt om de digitale bøgers komme og de apparater (i mangel af bedre ord),  der skal supportere det. Bor man i USA har man i nogen tid kunne købe, hvad der er blevet udråbt til det første seriøse bud på en god e-bogslæser, nemlig Amazons Kindle. Brugeroplevelsen: Endnu sælger […]

  • Webanalyse

    Tysk powerpoint speak og et kig gennem vinduet til web KPIer

    I går løb Web Analytics Wednesday (WAW) igen af stablen i DSBs lokaler ved Østerport i København. Arrangementet bliver et større og større tilløbsstykke – i går var der således ca. 50 deltagere. Har du tidligere deltagtet ved WAW ved du, at arrangementet er en kombination af faglige indlæg og netværk. Første indlæg i går […]

  • Webanalyse

    Adobe køber Omniture

    I nat dansk tid kom meldingen om, at Adobe køber Omniture. I sig selv var det ikke en overraskelse at Omniture blev solgt, men at det blev til Adobe var der ikke mange der havde spekuleret i. Tidligere er bl.a. Microsoft, Oracle og SAP blevet nævnt som mulige aftagere. Fra morgenstuden er der endnu ikke […]