• Nyheder

    Flyt din e-handel helt ud af it-afdelingen

    Opbygningen af en online-forretning må ikke blive til et it-projekt. Det skal derimod være salgsdrevet, lyder det fra administrerende direktør Per Rasmussen fra eCapacity. Læs mere hos Computerworld

  • Nyheder

    Hvorfor lave en e-handels strategi – skal vi ikke bare have et nyt website?

    Artiklen er første gang vist på ehandelsprisen.dk Af Per Rasmussen, Direktør i eCapacity og bestyrelsesmedlem i FDIH En e-handels strategi er mere end blot et nyt website. Når man sælger og servicerer sine produkter på nettet bør websitet anskues, som en distributionskanal på lige fod med forhandlere, butikker, kundeservice eller kørende sælgere. Det betyder også at […]

  • Nyheder

    Vækst i Online marketing – hvordan modtager du kunden på websitet?

    Artiklen er første gang vist på ehandelsprisen.dk Af Per Rasmussen, Direktør i eCapacity og bestyrelsesmedlem i FDIH En tendens for 2008 vil være langt større fokus på ROI (return on investment) af online marketing aktiviteterne. Hvorfor det? De seneste par år har der været voldsom vækst i de danske virksomheders brug af online marketing, der nu har […]

  • Nyheder

    eCapacity på IDC Nordic webkonference til marts

    Den 10. – 11. marts 2008 afholder IBC Nordic konferencen “Web Management nu og i fremtiden“. Per Rasmussen fra eCapacity, vil være ordstyrer de 2 dage på konferencen, hvor der vil være indlæg fra lang række virksomheder, herunder DR, Nykredit, Coloplast, Carlsberg m.f. Emner på konferencen er bl.a.: Få indblik i succeskriterierne for en vellykket web-strategi Hvordan skabes forankring og […]

  • Nyheder

    Julen 2007 – Vi støtter Masangas Venner

    I anledning af julen har vi i år valgt af støtte Masanga Hospitalet i Sierra Leone i Vestafrika. Læge Peter Bo Jørgensen genåbnede i sommeren 2006 en børneafdeling, hvor ham gør en forskel for børn i et af verdens fattigste lande.

  • Nyheder

    2.0 Værktøj på vej

    I bladet Markedsføring nr 19. (07.11.07) fortæller Per Rasmussen fra eCapacity, hvordan der er nye analyseværktøjer på vej, der giver bedre kundeoplevelse og øget salg. “Idag er de mest avancerede kommercielle websites begyndt at arbejde med behavioral targetting”, fortæller Per Rasmussen