• Online strategi

    E-handels strategi – skal vi ikke bare have et nyt website?

    En e-handels strategi er mere end blot et nyt website. Når man sælger og servicerer sine produkter på nettet bør websitet anskues, som en distributionskanal på lige fod med forhandlere, butikker, kundeservice eller kørende sælgere. Det betyder også at en e-handelsstrategi handler om langt mere end blot at lave et nyt website. Webkanalen skal håndteres […]

  • Nyheder

    eCapacity udvider

    Tidligere eBusiness chef for Sonofon og CyberCity Anja Kjær-Christensen, er netop startet som Senior Konsulent i eCapacity. Som de øvrige konsulenter i eCapacity kommer hun med tung erfaring fra kundesiden, der yderligere styrker vores fokus på konkrete og implementerbare online strategier og realisering af dem. Anja har intensiv interneterfaring, bl.a. som eBusiness Chef i Telenor […]

  • Webanalyse

    Omniture Summit i London

    Vi deltager selvfølgelig på det kommende Omniture Summit i London den 21 april. De seneste år har der ligeledes været et summit i København som dækkede Skandinavien, men i år foregår det udelukkende i London. Programmet er delt op i 5 spor og ser yderst interessant og intenst ud. Faktisk kunne jeg godt have ønsket […]

  • Nyheder

    Nye ansigter og ny adresse

    Over de seneste måneder er der kommet nye ansigter til eCapacity, ligesom vi fornyligt er flyttet til ny adresse i den centrale del af København. Nye ansigter: Christian Egemose Agger Som Senior Konsulent er Christian specialiseret indenfor for online salg og -marketing. Han har erfaring med online mediet for en række førende virksomheder. Han har […]

  • Nyheder

    E-handel i Grønland

    Skal man på nettet i Grønland sker det via satellit – den periode er nu snart slut. Der er nemlig blevet lagt et søkabel, som for første gang sikrer fast internetforbindelse til Grønland og dermed langt højere hastigheder. I den anledning var der i uge 34 en konference i Nuuk, der satte fokus på de muligheder som […]

  • Nyheder

    Ehandelswebsites står stærkt i danskernes internet anvendelse

    Top 20 listen over de websites, der primært fokuserer på eHandel, domineres af teleselskaberne og rejsebureauerne – Det kan udledes af den seneste analyse over de 1000 mest besøgte websites i Danmark. ”Selvom TOP1000 listen naturligt nok domineres af medie websites som Google, DR og TV2, er det tydeligt at se at danskerne har taget […]

  • Nyheder

    Flyt din e-handel helt ud af it-afdelingen

    Opbygningen af en online-forretning må ikke blive til et it-projekt. Det skal derimod være salgsdrevet, lyder det fra administrerende direktør Per Rasmussen fra eCapacity. Læs mere hos Computerworld

  • Nyheder

    Hvorfor lave en e-handels strategi – skal vi ikke bare have et nyt website?

    Artiklen er første gang vist på ehandelsprisen.dk Af Per Rasmussen, Direktør i eCapacity og bestyrelsesmedlem i FDIH En e-handels strategi er mere end blot et nyt website. Når man sælger og servicerer sine produkter på nettet bør websitet anskues, som en distributionskanal på lige fod med forhandlere, butikker, kundeservice eller kørende sælgere. Det betyder også at […]

  • Nyheder

    Vækst i Online marketing – hvordan modtager du kunden på websitet?

    Artiklen er første gang vist på ehandelsprisen.dk Af Per Rasmussen, Direktør i eCapacity og bestyrelsesmedlem i FDIH En tendens for 2008 vil være langt større fokus på ROI (return on investment) af online marketing aktiviteterne. Hvorfor det? De seneste par år har der været voldsom vækst i de danske virksomheders brug af online marketing, der nu har […]

  • Nyheder

    eCapacity på IDC Nordic webkonference til marts

    Den 10. – 11. marts 2008 afholder IBC Nordic konferencen “Web Management nu og i fremtiden“. Per Rasmussen fra eCapacity, vil være ordstyrer de 2 dage på konferencen, hvor der vil være indlæg fra lang række virksomheder, herunder DR, Nykredit, Coloplast, Carlsberg m.f. Emner på konferencen er bl.a.: Få indblik i succeskriterierne for en vellykket web-strategi Hvordan skabes forankring og […]