• eCapacity, Personalisering

    Tre tips der får din personalisering til at konvertere bedre

    I eCapacity har vi erfaret, at særligt 3 dimensioner er afgørende for, hvordan et digitalt produkt, der anvender personalisering, bliver opfattet og modtaget af brugerne – og for hvordan de konverterer. Personalisering virker. Iflg. Accenture er 75% mere tilbøjelige til at købe fra en virksomhed, der bruger deres navn eller anbefaler indhold baseret på tidligere […]

  • eCapacity

    Marketing Cloud fra vision til virkelighed

    eCapacity styrker position indenfor datadrevet marketing med Martin Wammen som ny Senior Manager. Martin Wammen, som du fremover kan møde som ny Senior Manager hos eCapacity, kommer med en dyb erfaring indenfor Marketing Cloud teknologier og services. Martin har blandt andet rollen som landedirektør for Responsys og nordisk salgsdirektør for Oracle Marketing Cloud på sit CV, […]

  • eCapacity

    Stærk profil til eCapacity

    Tackler digital forretning med tal, samarbejde og passion Global eBusiness VP i VELUX rykker til eCapacity Andreas Petersson er en af de unge digitale veteraner i dansk erhvervsliv. Siden 2010 har den 37-årige kvantefysiker udviklet VELUX’ digitale forretning til en 67 mand stor eBusiness-enhed. Med 45 direkte ecommerce sites, 42 marketingwebsites og 15 forskellige apps, […]

  • GDPR

    Persondataforordningen kommer: Så meget skal der til for at udløse bødemax i de digitale kanaler

    Den nye persondataforordning, der træder ikraft til maj, har drakoniske bøderammer. Men alle overtrædelser er ikke lige dyre. Heller ikke dem der stammer fra websites og apps mm. 20 mio. euro – eller, hvis din virksomhed er meget stor, 4% af din samlede omsætning. Så stor bøde risikerer du at få fra 25. maj 2018, hvis […]

  • Digital strategi, eCapacity, GDPR, Personalisering, Tag management, Webanalyse

    Gratis whitepaper: Seks skarpe persondata nedslag til din digitale forretning

    eCapacity udgiver i dag white paper’et ”Persondata, Analytics og Tag Management”. White paper’et handler om den nye persondataforordnings betydning for websites, apps og andre digitale kanaler. Persondataforordningen er allerede herostratisk berømt, selvom det først er til maj, den træder i kraft. Det skyldes dens klare fokus på brugernes ret til deres egne personlige oplysninger. Det […]

  • Cookie, GDPR, Mobil, Nyhedsbrev, Online marketing, Personalisering, Tag management, Webanalyse

    Det betyder persondataforordningen for de digitale kanaler. Seks nedslag, du skal forholde dig til.

    Fra maj næste år skal du have styr på, hvad du registrerer af personoplysninger gennem sites, apps og andre digitale kanaler. Her er hovedpunkterne i, hvad det kræver, når reglerne ses fra et digitalt kanal-udsigtspunkt. I forsommeren 2018, nærmere bestemt 25. maj, træder den nye persondataforordning i kraft. Det er en forordning, der vil ændre […]

  • GDPR, Tag management

    Tag Management er nøglen. Løser persondataproblemer i de digitale kanaler 

    Fra maj næste år skal du have styr på, hvad du registrerer af personoplysninger gennem sites, apps og andre digitale kanaler. Det er et gedemarked, og meget få går fri. Men med relativ enkel teknologi – og lidt knofedt – kan problemerne løses.  Den 25. maj 2018 træder den nye persondataforordning i kraft. Det er […]

  • eCapacity

    5 Machine Learning brugsscenarier fra Google Cloud Summit 2017

    Alle snakker om Machine Learning i 2017. Hos eCapacity tager vi skridtet videre – fra snak til handling, og fra buzzwords til business. Læs eventuelt denne case, hvor eCapacity med AI (kunstig intelligens) kunne hjælpe Codan med at forudse og personalisere deres startside for hver unikke bruger. Startsiden blev udvalgt blandt 60 mulige, hvilket resulterede […]

  • GDPR, Google Analytics, Personalisering, Tag management

    Derfor kan IP-adressen få persondata-fælden til at klappe om dit site

    Personoplysninger skal forstås meget bredt i de nye  privatlivsregler, der gælder fra maj næste år. Registrerer du blot en enkelt oplysning, der principielt kan trævles tilbage til en navngiven bruger, hænger du på den. IP-adressen er din værste fjende her. Sig ordet ”personoplysninger” og de fleste tænker på navn, adresse, cprnr. Eller måske ens email, […]

  • Cookie, eCapacity, GDPR, Google Analytics, Tag management

    Tre skarpe fra den nye ePrivacy forordning

    Synes du Persondataforordningen, kendt som GDPR, var en pageturner? Så glæd dig til ePrivacy-forordningen, som kommer snart, og brygger videre på samme emner. Jeg har læst den (altså udkastet) og talt med kloge folk – her er mine tre takeaways: 1. Cookie-banneret dør! (Ihvertfald delvist) Fremover er det OK hvis du siger ja eller nej til cookies […]