• Digital Analyse, eCapacity

    eCapacity styrker teamet i Jylland med stærk profil inden for Analytics og Business Intelligence

    eCapacity styrker teamet i Jylland med stærk profil inden for Analytics og Business Intelligence For at styrke vores team i Århus og supportere vores Jyske kunder endnu mere har eCapacity per 1. marts ansat Jacob Bay Worsøe som Senior Analytics & Optimization Consultant. Business Intelligence og action-drevet kundeindsigter Samspillet og integrationen mellem Web Analytics og […]

  • Digital Analyse, Online marketing, Webanalyse

    Tag Management Systems are not just about tags!

    We have all heard of Tag Management Systems (TMS) and why we should have one. For the past years, we have not been doing new implementations of Analytics solutions, without a Tag Management System having been involved. But many companies limit their usage of a TMS to merely deploying analytics and marketing tags and ensure […]

  • Adobe, Digital Analyse, eCapacity, Google Analytics, Rådgivning, Webanalyse

    Har du styr på din digital analytics data governance?

    Den amerikanske professor og statistiker, William Edwards Deming, bliver stadig citeret for at sige ‘In God we trust. All others bring data’. Et citat, der efter hans død i 1993 fortsat er spot on den måde vi arbejder på i dag. Vi indsamler, analyserer og fortolker data med henblik på at forbedre performance. Det gælder […]

  • eCapacity, Nyheder, Rådgivning

    6 gode råd til hvordan man kan gennemføre effektive udbudsprocesser i forbindelse med valg af digitale systemer og samarbejdspartnere

    Succesfulde investeringer i digitale forretningsplatforme starter med de rigtige valg af samarbejdspartnere, og platforme. Få tilsendt vores nye white paper med gode råd og overvejelser, der sikre de rigtige leverandørpartnerskaber til den digitale forretningsenhed. I opbygningen af en stærk strategisk digital forretning står virksomheder over for løbende digitale nyanskaffelser i form af eksempelvis systemer og […]

  • eCapacity, Nyheder

    eCapacity nr. 1 i kategorien "Digital Markedsføring" og nr. 16 på den samlede Top 100 over bedste danske IT-virksomheder

    ComputerWorld har netop offentliggjort sin Top 100-liste over de bedste danske IT-virksomheder. eCapacity er placeret som den 16.-bedste på listen, og som nr 1 i underkategorien Digital Marketing og dermed den bedste inden for vores felt. eCapacity er netop blevet kåret som den 16.-bedste IT-virksomhed i Danmark, og som den bedste i den kategori, hvor virksomhederne […]

  • Adobe, Digital Analyse, Digital strategi, eCapacity, Online strategi, Performanceoptimering, Personalisering

    Personalisering - de ledende digitale virksomheder laver kvantespringet

    Digital Executive event – Maximize your business performance with digital personalization Torsdag d. 29. september afholdte eCapacity et executive event under overskriften: ”Maximaize your business performance with digital personalization”. eCapacity havde samlet en udvalgt gruppe digitale ledere fra de danske og engelske kunder, til en formiddag i Presidents Institute’s smukke lokaler på Østerbro, som udgjorde […]

  • Adobe, Digital Analyse, eHandel / eCommerce, Online marketing, Performanceoptimering, Personalisering, Webanalyse

    Segmentering - nøglen til et succesfuldt optimerings og analyse program

    Segmentering af sine data, er et af de vigtigste elementer i en god analyse. Det at forstå forskelligheden i sine kunder, hjælper ikke kun med at forklare f.eks. udsving i performance, men er også en vital del af det at køre et optimerings- eller personaliseringsprogram. Værktøjer som Adobe Analytics og Google Analytics, har i årevis […]

  • eCapacity, eHandel / eCommerce, Nyheder

    Aarstiderne.com vinder guld ved den prestigefulde europæiske e-commerce pris

    For første gang vinder en dansk e-handelsvirksomhed guld prisen ved det årlige Global e-Commerce Summit. Aarstiderne er kendt i den danske internet branche, som en af de succesrige, og tidlige spillere i branchen og som har drevet en succesfuld e-Commerce forretning indenfor en af de udfordrende og vanskelige segmenter – online fødevarehandel. Aarstiderne har knækket […]

  • eCapacity

    Analytics trends i 2016 ifølge Google

    Google Analytics er en vigtig datakilde for mange virksomheder. Derfor havde eCapacity inviteret Oliver Borm, Advanced Performance Lead i EMEA, fra Google til at præsentere de seneste nye trends indenfor Enterprise Analytics ved eCapacity’s Digital Executive Event i januar 2016.   Opbyg en entydig kilde til sandheden For at udnytte data fuldt ud, er det […]

  • Digital Analyse, Digital strategi, eCapacity, eHandel / eCommerce, Online strategi

    VELUX - Fra offline til online forretning gennem data-baseret ledelse

    VELUX er den ledende leverandører af ovenlysvinduer i verden. Som en klassisk offline-virksomhed, der har solgt vinduer i den fysiske verden igennem et stort forhandlernet i 75 år, er det naturligt, at online transformation er en ny udfordring. Sven-Eric Nilsson, Vice President for Global e-commerce i VELUX præsenterede hvordan man i VELUX leder og driver sin online forretning. […]