Konsulent, DMP & MarTech

in English

Profil

Jens er en rendyrket automation-nørd med 10 års erfaring inden for online marketing. Allerede tidligt i karrieren fik Jens øjnene op for e-mail marketing. Begejstringen varede ved, og med årene er han blevet specialist inden for marketing automation på tværs af hele spektret af digitale marketingkanaler.

Jens drives af at skabe mål- og skalerbare løsninger for store og små virksomheder. Han har en kandidatgrad i virksomhedskommunikation og erfaring med automatisering af kunderejser inden for både B2B og B2C.

Erfaring

Jens kommer med en baggrund fra både kunde- og konsulentsiden. Han har blandt andet arbejdet med e-mail marketing og automation for nogle af Nordens største retail- og eCommercevirksomheder som STARK og Dustin. Senest kommer Jens fra en stilling som Head of Marketing Automation for Lead Supply.

Jens har erfaring med hele automation-paletten fra det strategiske lag til konkrete operationelle opgaver som datamodellering, platformimplementering og templatetoptimering. Han bevæger sig hjemmevant i enterpriseplatforme som Oracle Responsys og Eloqua samt en bred vifte af best-of-breed værktøjer, der kan facilitere og lette personalisering af kunderejsen på stor skala.

in English