Konsulent, Analyse og optimering

PROFIL

Jens er en rendyrket automationnørd med 10 års erfaring inden for online marketing. Med en tidlig begejstring for e-mail marketing er Jens med årene blevet specialist inden for marketing automation på tværs af spektret af digitale marketingkanaler.

Med en kandidatgrad i virksomhedskommunikation og erfaring med automatisering af kunderejser inden for både B2B og B2C drives Jens af at skabe mål- og skalerbare løsninger for store og små virksomheder.

ERFARING

Jens kommer med en baggrund fra både kunde- og konsulentsiden og har blandet arbejdet med e-mail marketing og automation for nogle Nordens største retail- og eCommercevirksomheder som STARK og Dustin. Senest kommer Jens fra en stilling som Head of Marketing Automation for Lead Supply.

Jens har erfaring med hele automationpaletten fra det strategiske lag til konkrete operationelle opgaver som datamodellering, platformimplementering og templatetoptimering. Han bevæger sig hjemmevant i enterpriseplatforme som Oracle Responsys og Eloqua samt en bred vifte af best-of-breed værktøjer, der kan facilitere og lette personalisering af kunderejsen på stor skala.