VP, Analyse & Optimering

in English

Profil

Kristina er ikke bange for at sige sin mening og rådgiver altid ud fra, hvad der er bedst for kundens forretning. Kristina er specialiseret i digital analyse og optimering med Google Analytics og Adobe Analytics. Hun har i løbet af de seneste mange år arbejdet målrettet med forretningsoptimering via data.

10 års erfaring på et full-service webbureau har givet Kristina en teknisk forståelse, der, kombineret med gode talkundskaber, gør det muligt for Kristina at rådgive i hele optimeringsprocessen – lige fra implementering af relevant data via Google Tag Manager til konverteringsoptimering via bl.a AB splittest.

Kristina sætter en dyd i, at data skal kunne bruges af kunden. Derfor arbejder hun målrettet med KPI’er og visualisering af data i værktøjer som Google Data Studio, Adobe Workspace, Geckoboard og Klipfolio.

Erfaring

Kristina har mere end 10 års erfaring fra konsulentbranchen. Senest havde hun ansvaret for analyse- og optimeringsafdelingen i Peytz & Co. Her har Kristina arbejdet målrettet med sine kunder ift. KPI-afklaring, optimering, webanalyse og digital markedsføring i form af bl.a. Google Adwords, SEO og SoMe.

Kristina har derfor god forståelse for, hvornår enkelte komponenter skal i spil, afhængig af hvor kunden er i sin rejse.

in English