Seniorkonsulent, Analyse og Optimering

Profil

Kristina er ikke bange for at sige sin mening, og rådgiver altid ud fra, hvad der er bedst for kundens forretning. Kristina er specialiseret i digital analyse og optimering med Google Analytics, og har de seneste mange år arbejdet målrettet med forretningsoptimering via data.

10 års erfaring på et full-service webbureau har givet Kristina en teknisk forståelse, der kombineret med gode talkundskaber, gør det muligt for Kristina at rådgive i hele optimeringsprocessen. Lige fra implementering af relevant data via Google Tag Manager til konverteringsoptimering via bl.a AB splittest.

Kristina sætter en dyd i at data kan bruges af kunden, og arbejder derfor målrettet med KPI’er og visualisering af data i værktøjer som Google Data Studio, Geckoboard og Klipfolio.

Erfaring

Kristina har mere end 10 års erfaring fra konsulentbranchen, og har senest været ansvarlig for analyse- og optimeringsafdelingen i Peytz & Co. Her har Kristina arbejdet målrettet med sine kunder ift. KPI-afklaring, optimering, webanalyse og digital markedsføring i form af bl.a. Google Adwords, SEO og SoMe.

Kristina har således en bred forståelse for hvilke komponenter, der skal sættes i spil hvornår, afhængig af hvor i den digitale rejse kunden er.