Adm. direktør, partner, Strategi og Forretningsudvikling

Per Rasmussen

Profil

Per Rasmussen arbejder med management consulting med speciale inden for digital og omni channel strategi- og forretningsudvikling. Han har arbejdet med digitale forretninger i mange forskellige brancher. Han har stor erfaring med at udvikle og drive forretning på nettet og sikrer en solidt forankret strategi.

Per arbejder i en rækker bestyrelser og rådgiver også i forbindelse med køb og salg af digitale virksomheder, omkring organisationsudvikling og giver executive sparring.

Bestyrelsesposter:

Erfaring

Per Rasmussen har mere end 15 års erfaring med ledelse af digitale virksomheder, fra digital medievirksomhed til omni channel og e-commerce-forretningsområdet i store koncerner.

Tidligere har Per Rasmussen bl.a. været Online direktør i TDC, hvor han i seks år havde ansvar for TDC-koncernens BtB og BtC webaktiviteter, fra online salg og kundeservice til medieaktiviteter på nettet. Tidligere har han også været Nordisk CEO for Sportal.com – en europæisk internetmedievirksomhed, samt ledet it-organisationer i PFA Pension og ISS.