Konsulent, Strategi & Eksekvering

In English

Samuel Skov Særkjær, eCapacity

Profil

Samuel Skov Særkjær befinder sig der, hvor aktivering møder data, og har et skarpt blik for, hvordan disse to faktorer sammen dikterer strategi. Hans primære fokus er digital transformation og online marketing. Hans udgangspunkt er altid at finde frem til selve kernen i en given udfordring. Dette sker med en struktureret tilgang til analyse, hvor data, snarere end blot at være informativ, er lig rapportering, der kan guide forretningsmæssige beslutninger og korrekt optimering.

Samuel har en “can-do” attitude og et drive for at levere god rådgivning. Det betyder, at han har en ærlig og åben dialog med kunder om deres forretning. Dette gælder både, når budskabet er lige til, men også når budskabet udfordrer og opfordrer til forandring og fornyelse.

Erfaring

Samuels erfaring dækker over administration og salg af digitale ydelser med hovedvægt på strategi inden for den digitale verden. Hans erfaring dækker både kunde- og bureau-siden og indbefatter således forskellige brancher inden for e-commerce. Han har erfaring med implementation af systemer og CRMs. Som leder har han stået i spidsen for marketingafdelinger, salgsteams og kundeserviceafdelinger. Samuel har blandt andet solgt og implementeret Adwords-kampagner for Google, været Head of Online samt Head of Marketing og PR i en dansk startup-virksomhed og varetaget rollen som Agency Manager for Gaming Innovation Group, en international virksomhed, der hjælper kunder i gaming-industrien med multichannel marketing.

In English