Head of Technology & Activation, Analyse og Optimering

Profil

En analytisk tilgang og et stærkt teknisk fundament kombineret med over 10 års erfaring har sikret Thomas en bred forståelse af digitale oplevelser, optimering af digitale kanaler og digital markedsføring.
Thomas rådgiver i hele optimeringsprocessen, lige fra identificering af KPI’er til design af data opsamling, rapportering, optimering og hvordan virksomhederne sætter analyse og optimering i struktur.

Insights og muligheden for at optimerer ligger til grund for alt hvad Thomas arbejder med.

Erfaring

Senest kommer Thomas fra en stilling i LEGO, hvor han blandt andet har været med til at optimerer måden hvorpå LEGO indsamler web- og digitale marketings-data, leveret insights og optimerings forslag til forskellige forretningsområder samt designet på et global marketing insights framework.
Ansvaret dækkede LEGO.com globalt samt mobile apps.
Tidligere har Thomas også arbejdet som analyse og optimerings konsulent, både via et uafhængigt konsulenthus samt Omniture (nu Adobe).

Thomas har en bred værktøjserfaring samt erfaring fra en lang række af projekter udført for store danske og udenlandske virksomheder.