I sidste uge var der Adobe Digital Marketing Summit i London. Konferenceren er stadig den største digitale konference i Europa med +2.500 deltagere fra hele Europa.

Adobe 2013
Kundecases

Temaerne på dette års konference var bl.a.:

Organisering: Hvordan skal man som virksomhed håndtere at arbejde med data som en integreret del af den digitale forretning

Targeting og Personalisering: Virksomheder der har arbejdet seriøst med data i flere år har næsten alle fokus på targeting og personalisering for at give en bedre brugeroplevelse og øge konverteringen

Tablet: Vi har længe talt mobil, men det er nu tydeligt at tablet allerede nu har en stor betydning for kundernes adfærd og at tablet andelen kun bliver større

Predictive: Værktøjer der forudsiger effekten af fx. en Search eller Social aktivitet på baggrund af historiske data

I år var der igen masser af case-præsentationer. Herunder var der 3 danske casepræsentationer samt 1 schweizisk fra kunder vi i eCapacity arbejder med. Bl.a. fortalte Anders Beese fra TOP-TOY om deres erfaringer på Toys R US sites med targeting og A/B test.

Anders, TOP-TOY
Felix Baumgarten