Henrik Mortensen starter som senior MarTech konsulent hos eCapacity

Efter sommerferien starter Henrik Mortensen hos eCapacity i en rolle som Senior MarTech konsulent. Henrik er en kendt profil indenfor marketing automation og har i en årrække hjulpet Pandora, Tivoli, Egmont, Thomas Cook, Spies, Brødrene Dahl og lang række andre virksomheder med at implementere marketing teknologi og virkeliggøre 1:1 kunderejser på tværs af digitale kanaler.

Henrik Mortensen starter som senior MarTech konsulent hos eCapacity

Henrik har et dybt kendskab til udvikling af personaliseret og data drevet kundedialog. Hans CV fortæller om en solid platformserfaring på tværs af både Adobe, Oracle, Agillic, IBM samt mange flere. Og med i bagagen har han stribevis af vellykkede datadesign, integrations, automatiserings og personaliseringsprojekter.

Enestående samarbejdspartner

Vigtigst af alt er Henrik en enestående samarbejdspartner, som altid sætter sig dybt ind i sine kunders situation og skaber løsninger med høj forretningsværdi.

”Jeg glæder mig utroligt meget til at arbejde sammen med Henrik igen. Vi har samarbejdet i næsten 10 år, hvor Henrik har været på bureausiden og jeg selv på teknologisiden, så vi kender hinanden rigtigt godt. Henrik har en særlig evne til at gøre komplekse problemer forståelige og stille sine egne kompetencer til rådighed for alle i projektet. Han er virkelig en teamplayer” fortæller Martin Wammen.

Insourcede kundedata

eCapacity har taget en holistisk tilgang til MarTech området og arbejder med kundedata på et strategisk niveau med udgangspunkt i at skabe vækst og merværdi for sine kunder. “Lige nu oplever vi en trend, hvor virksomheder ønsker at komme tættere på sine kundedata og insource deres marketing automation aktiviteter, men samtidig har de svært ved at opbygge interne kompetencer” fortæller Martin Wammen og slutter: “Henrik passer perfekt ind i dette billede med sine både dybe marketing- og datakompetencer og sin store lyst og energi til at lære fra sig” .