in English

Konsulenterne hos eCapacity har lang erfaring med ledelse af digitale afdelinger, hvor de har drevet og implementeret nogle af de største e-commerce sites i Europa.

in English

  • Per Rasmussen

    Adm. direktør, partner, Strategi og Forretningsudvikling

    Management konsulent med speciale inden for digital og omni channel strategi- og forretningsudvikling. Har arbejdet med lang række danske og internationale virksomheder. Tidl. Online direktør i TDC. Er i dag desuden bestyrelsesformand for FDIH, for Boligsiden a/s, i Saxo.com’s bestyrelse mv.  Læs mere

    (+45) 20 42 29 52

    Se profil på LinkedIn

  • Andreas Petersson

    Partner & Director, Analyse & Optimering

    Andreas Petersson er en data-drevet digital leder hos eCapacity, hvor han har ansvaret for analyseforretningen. Hans mål er at skabe værdi og vækst for virksomheder ved at udvinde og analysere data til at understøtte den digitale forretning. Andreas kommer fra en stilling som Vice President i VELUX, hvor han har udviklet VELUX’ digitale forretning til en 67 mand stor eBusiness-enhed. Læs mere

    +45 51 71 43 63

    Se profil på LinkedIn

  • Ina Rosen

    Director, Strategi og Eksekvering

    Arbejder i krydsfeltet mellem strategi, indsigt og implementering og specialiseret inden for digital forretningsstrategi og produktudvikling. Mangeårig erfaring med medier, medlemsorganisationer, kommercielle virksomheder, myndigheder og kommuner.

    40 33 41 50

    Se profil på LinkedIn

  • Nicolai Porsbo

    Partner & Director, Strategi og Eksekvering

    Digital strategikonsulent med mere end 20 års erfaring med forretningsudvikling, salg og optimering af samspillet mellem online og offline. Har arbejdet både som konsulent og på forretningssiden, både i Danmark og internationalt. Tidligere digital chef i DR med ansvar for hele paletten af digitale aktiviteter. Læs mere

    (+45) 60 78 19 00

    Se profil på LinkedIn

  • Martin Schierning Wammen

    Director, DMP & MarTech

    Martin Wammen er en data-drevet marketing profil hos eCapacity og har lang erfaring med implementering og operationalisering af Marketing Cloud teknologier indenfor detail, finans, service og medievirksomheder. Med en MBA fra Copenhagen Business School og erfaring fra globale Tech virksomheder og danske konsulentvirksomheder i bagagen er Martin’s passion at skabe værdifulde og forretningsstrategiske løsninger samt gode relationer blandt kunder og kollegaer. Læs mere

    25757596

    Se profil på LinkedIn

  • Kristina Vehn

    Seniorkonsulent, Analyse og Optimering

    Kristina er specialiseret i digital analyse og optimering med Google Analytics og Adobe Analytics, og har de seneste mange år arbejdet målrettet med forretningsoptimering via data. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Elli Simonen-Andersen

    Manager of the Tech Team, Tech

    Elli er både smart, supertjekket og meget imødekommende. Hun var klassens bedste på Prince2-projektlederuddannelsen (som hun tog ovenpå sin cand.comm grad fra RUC) og fungerer i dag både som chef for eCapacitys tech-afdeling, og som tovholder på større projekter.

    Se profil på LinkedIn

  • Sara Søgaard Pedersen

    Manager, Seniorkonsulent, Strategi og forretningsoptimering

    Sara Søgaard Pedersens arbejdsfelt er både digital strategi og online optimering baseret på dataanalyse. Hun rådgiver om forretningsudvikling, optimering af digitale brugeroplevelser og online marketing og kommunikation i praksis. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Kasper Andersen

    Senior Architecht Manager, Analyse og optimering

    Kasper Andersen er eCapacitys fremmeste Adobe-specialist. I over ti år har han arbejdet med det, du i dag kender som Adobe Experience Cloud. Dvs. alt fra Analytics til Marketing Cloud'en, fra Audience Manager til Target. Med alt hvad der ligger imellem.  Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Alex Bishop

    Senior konsulent, Tech, Analyse og optimering

    Alex er en af eCapacitys fremmeste Adobe eksperter og udmærker sig ved at kombinere sin dybe tekniske indsigt i særligt Adobes Analytics- og Target-platforme med en udpræget forretningsforståelse – et mix der gør hans optimeringer og personaliseringer af kunderejser på tværs af digitale kanaler second to none.

  • Jens Borgkvist

    Konsulent, Analyse og optimering

    Jens er en rendyrket automationnørd med 10 års erfaring inden for online marketing. Med en tidlig begejstring for e-mail marketing er Jens med årene blevet specialist inden for marketing automation på tværs af spektret af digitale marketingkanaler.  Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Anja Kjær-Christensen

    Seniorkonsulent, Strategi og Projektledelse

    Digital forretningskonsulent med speciale indenfor digital strategiudvikling og –implementering. Har arbejdet med en lang række større danske virksomheder. Tidligere Online Chef i Telenor. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Henrik Mortensen

    Senior konsulent, MarTech

    Henrik er manden, der kan se både det holistiske perspektiv og de forretningsmæssige mål, når komplekse martech-løsninger skal op at stå. Og samtidig tegne datamodeller og sikre at API'erne virker. Han sætter sig dybt ind i sine kunders situation, og har en særlig evne til at nedbryde komplekse problemstillinger og gøre dem forståelige. Og ender derfor ofte som det naturlige bindeled for alle involveret i processen.

    Se profil på LinkedIn

  • Jon Lund

    Strategikonsulent, Strategi og Projektledelse

    Jon Lund rådgiver bl.a. om e-commerce-strategi, formulering og forankring samt projektledelse og digital konceptudvikling. Jon er lige dele forretningsudvikler, analytiker og kommunikator med over 20 års digital erfaring. Han har tidligere været Head of Online Communications i Danske Bank, og holdt massevis af foredrag, udgivet over 45 data-baserede rapporter om den digitale udvikling og skrevet i en lang række medier, fra Wired og GigaOm til Politiken og Børsen. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Martin Munk Nielsen

    Senior konsulent, Tech

    Martin er en del af analyseafdelingen hos eCapacity, og arbejder for at optimere analyseværktøjernes værdi for kunderne, så den digitale brugeroplevelse forbedres med henblik på at gøre digitaliseringen til en bedre investering. Martin har seks års erfaring med webanalyse fra TDC Group, hvor han bl.a. arbejdede med opsætning af analysesystemer, systemarkitektur og tag management.  Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Jacob Bay Worsøe

    Senior Konsulent, Analyse og Optimering

    Resultatorienteret senior konsulent med dyb teknisk indsigt og fokus på data-drevne beslutninger der skaber resultater og forandring. Jacob har 9 års erfaring med digital analyse og optimering, herunder arkitektur, implementering, analyse og KPI-definering. Jacob kommer senest fra en stilling som senior digital marketing konsulent hos IMPACT.  Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Troels Moltsen

    Konsulent, Analyse og optimering

    Jeg har en kandidatgrad indenfor finance and international business, hvorigennem jeg både har opnået dybdegående kendskab til økonomi og international strategi. Desuden har jeg i knap 4 år arbejdet som studentermedhjælper i OK, hvor jeg har været digital analytiker i forretningsudvikling. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Jacqueline Feuerborn

    Konsulent, Analyse og optimering

    Jacqueline har sin akademiske baggrund i matematik og statistik hvor hendes fokus var på datamodellering og statistisk validering af data. Hendes færdigheder omfatter blandt andet analyse og manipulation af data i en række matematiske og data programmeringssprog. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Jeppe Dahl-Østergaard

    Konsulent, Analyse og optimering

    Jeppe er dedikeret digitaliseringsspecialist og teknologi-entusiast med særlig interesse for digital forretningsudvikling og optimering. Han er drevet af at skabe og optimere løsninger, som både understøtter virksomheders forretningsmæssige mål og samtidigt højner brugeroplevelserne. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Rie Kühn Bagge-Nielsen

    Konsulent, Analyse og optimering

    Rie er digital analysespecialist med en stærk forretningsforståelse. Rie har tidligere arbejdet med digital analyse hos LEGO, hvorfra hun har erfaring med optimering af digitale platforme som LEGO.com og LEGO Life. Ved at levere handlingsorienterede indsigter, gennemgående analyser og dashboards gennem Adobe Analytics, har hun været med til at optimere LEGOs digitale tilstedeværelse og brugeroplevelse.  Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Frederikke Castillo Hansen

    Konsulent, Tech

    Frederikke sidder i analyse-teamet hvor hun blandt andet arbejder med opsætning og test af digitale analyseværktøjer ved hjælp af tag managers såsom Dynamic Tag Manager fra Adobe, Google Tag Manager og Tealium. Frederikke har en kandidat i softwareudvikling fra IT-Universitetet hvor hun specialiserede sig i websystemer samt skrev sit speciale om blockchain. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Christopher Krolmark

    Konsulent, Tech, analyse and optimering

    Christopher Krolmark er konsulent i eCapacitys analyseafdeling, hvor han primært arbejder med digitale analyse- og tag management-værktøjer, særligt fra Google, Adobe og Tealium.

  • Jacob Lego Boye

    Seniorkonsulent, Strategi og Projektledelse

    Specialiset i online strategiudvikling og –implementering, drevet af fokus på udvikling af den digitale kanal som strategisk forretningsområde i virksomheden. Tidl. vicepresident i Telenor med ansvar for eBusiness forretningen, og forfatter til bogen “Kundeservice på nettet. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Michael Strader

    Seniorkonsulent, Tech

    Mike er en erfaren digital analytiker med interesse i tech. Han er baseret i Washington DC, og er en del af eCapacitys tech team. Hans fokusområder er arkitektur og tag management.  Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Donal Taylor

    Konsulent, Analyse og Optimering

    Donal er specialiseret i digital strategi, implementering, analytics og rapportering indenfor en række platforme, herunder især Google Analytics. Læs mere

  • Mirella Panduro

    Finance, økonomi & bogholderi

    Specialiseret i økononomistyring. Mirella har solid erfaring inden for økonomi og pipeline styring og holder den absolutte struktur i denne disciplin Læs mere.

    +45 31 75 22 30

  • Martin Biegala Siig

    Martin Biegala Siig

    Konsulent, Analyse og optimering

    Martin er manden, der med data og indsigter giver eCapacitys kunder råd og løsninger, der bedst fremmer deres forretning. Fra sine mange år i retail har han f.eks. et særligt trænet øje for at spotte mønstre i data, der påvirker ROI for markedsførte produkter. Og for at se muligheder for at automatisere databehandlings -og rapporteringsprocesser, og finde og nedbryde interne flaskehalse og silo-tankegange.

    Se profil på LinkedIn

  • Mark Bisbjerg

    Konsulent, Analyse og optimering

    Mark Bisbjerg er konsulent i eCapacitys analyseafdeling, hvor han primært arbejder med digitale analyseværktøjer, såsom Google Analytics.

    Se profil på LinkedIn

  • Sem Blaksmark

    Konsulent, Tech

    Sem Blaksmark er javascript-haj, der tænker objekt-orienteret og har let til et smil. Til dagligt boltrer han sig blandt andet i Tag-managers fra Tealium, Google og Adobe, som han tweaker, så view- og link-calls, events og attributter fra data-laget finder deres rette vej, og sitet, han arbejder på, kan give klare billeder af alt fra konverteringsrater over brugernes engagement med sitet til sitets generelle performance. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Laura Perge

    Konsulent, Analyse og optimering

    Laura er nørd og vild med at bygge systemer og modeller, der er bæredygtige og meningsfulde, med at finde mønstre i data og med i det hele taget at skabe insights ud af tal. Senest har hun kastet sig over maskinlæring, deep learning, data mining.

  • Kasper Rasmussen

    Konsulent, Analyse og optimering

    Kasper er konsulent i eCapacitys analytics-afdeling – og dataanalytiker og forretnings-strateg in spe. Når han ikke læser forretningsudvikling på CBS, sætter han blandt andet dashboards op i Google Data Studio eller Klipfolio – og arbejder målrettet for på at få gjort komplicerede talstørrelser overskuelige og handlingsanvisende. Eller også analyserer han brugeradfærden på websites for at aflure, hvordan virksomheden bag sitet bedst når sine forretningsmæssige mål og skaber resultater.

  • Mellody Som

    Konsulent, Strategi og Eksekvering

    Mellody er konsulent i eCapacitys analyse afdeling, hvor hun primært arbejder med digitale værktøjer som f.eks. Google Analytics.

  • Nina Andersen

    Projektkoordinator

    Nina Andersen er projektkoordinator hos eCapacity. Hun er planlægger med stort P og kvinden der sørger for, at der tjek på alting. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Karen Rasmussen

    Karen Rasmussen

    Administrativ medarbejder, Administration & Økonomi