in English
En komplet løsning – vi sikrer fuld udbytte af jeres digitale værktøjer
Få implementeret analyseværktøjer med udgangspunkt i KPI’er og det dybe kendskab til teknologien, så I får et robust setup.
Uanset om der er tale om enterpriseværktøjer som Adobe Analytics og Google Analytics, Tag Management, personalisering, AB testing eller marketingteknologier, har vi den nødvendige erfaring på såvel forretnings- som teknologiniveau.
Vi arbejder sammen med nogle af de største nationale og internationale virksomheder omkring integration af digitale analyseværktøjer. Igennem tiden har vi tilpasset løsninger til mange forskellige brancher og systemer bl.a. ved at:
- Tage afsæt i en eller flere standardiserede ”in the market”-løsninger og tilpasse dem til virksomheden
- Lave dataarkitekturen, dokumentation og i nogle tilfælde tage ansvar for den tekniske implementering samt integration med andre systemer såsom e-mail, ERP-system, data warehouse og lignende
- Træne virksomhedens medarbejdere i at bruge digitale analyseværktøjer – både på bruger- og implementeringsniveau
Tilliden til data er afgørende i virksomheder, hvor beslutninger bl.a. træffes på denne baggrund. Som konsulenthus lægger vi en dyd i at sikre valide data i form af test og kategorisering efter implementering.
Måden vi arbejder på:
- Tæt samarbejde med ledelse, online-afdeling og IT-udviklingsteam
- Vores team af konsulenter spænder fra tekniske konsulenter til implementeringsorienterede og analytiske konsulenter. Vores erfaring i at kommunikere på tværs af disse specialiserede faggrupper er med til at sikre konsensus
- Vi skaber en løsninger, der tilgodeser virksomhedens behov igennem hele den digitale kæde. Det er grundlæggende, for den måde vi arbejder på som et team, både internt og eksternt
Relevant for dig eller din virksomhed?
Kontakt os for en uforpligtende snak, hvor vi kan tale mere om jeres situation.
Kundereferencer og cases:
Se alle kundereferencer
in English