Senior konsulent, MarTech

in English

Profil

Marketing og IT er tit som mars og venus. Men de bliver nødt til at tale sammen, når komplekse martech-løsninger skal op at stå. Her kommer Henrik ind i billedet. Henrik kan både se det holistiske perspektiv og de forretningsmæssige mål. Og samtidig tegne datamodeller og sikre at API’erne virker. Han sætter sig dybt ind i sine kunders situation, og har en særlig evne til at nedbryde komplekse problemstillinger og gøre dem forståelige. Og ender derfor ofte som det naturlige bindeled for alle involveret i processen.

Erfaring

Henrik kommer med en baggrund primært fra konsulent/bureau siden og har i mange år arbejdet på digitale dialog bureaer som Magnetix (Isobar) og Responsive.

Henrik har mange års erfaring med udvikling af personaliseret og data drevet kundedialog og i at implementere komplekse marketing automation platforme og projekter. Lige fra vendor selection, design og implementering af datamodeller og integrationer samt implementering af easy-to-use templates og workflows. Han har en solid platformserfaring på tværs af både Adobe, Oracle, Agillic, IBM samt mange flere.

in English