Seniorkonsulent, Analyse & Optimering

In English

Mads Esper Skytt-Larsen, eCapacity

Profil

Mads Esper Skytte-Larsen er specialiseret i digital analyse og e-commerce-optimering med udgangspunkt i Google Marketing platform. Han har en stor forståelse for og erfaring med analyse af en forretnings indgående trafikkanaler, adfærd og konvertering. Og han forstår at sammenholde det med de forventede KPI’er og på den måde identificere såvel optimeringspotentiale som de bedst performende medier og brugerrejser i den digitale forretning. Mads er desuden teknisk stærk og befinder sig godt i miljøet omkring tech og forretningsudvikling. Han har de seneste år fordybet sig i Googles produktflade. Derfor har han opnået en god forståelse for Googles Doubleclick suite og Cloud-funktioner. Det samme gælder de mange muligheder, der er for at sammenholde data på tværs og synliggøre effekten af de enkelte medier samt deres attribuering.

 

Erfaring

Mads har mere end 10 års erfaring med salg og digital strategi inden for online og mobile medier. Han kommer fra kundesiden og har senest arbejdet i telecombranchen hos OiSTER. Her har han opnået stor indsigt i e-commerce, konverteringsoptimering, attribution marketing, personaliseret customer journey, dataanalyse, tracking og ikke mindst hele Google universet omkring GMP og Google Cloud.

In English