Konsulent, Analyse & Optimering

In English

Martin Biegala Siig

Profil

Martin er manden, der med data og indsigter giver eCapacitys kunder råd og løsninger, der bedst fremmer deres forretning. Fra sine mange år i retail har han f.eks. et særligt trænet øje for at spotte mønstre i data, der påvirker ROI for markedsførte produkter. Og for at se muligheder for at automatisere databehandlings -og rapporteringsprocesser, og finde og nedbryde interne flaskehalse og silo-tankegange.

Det med data er i det hele taget vigtigt for Martin: De beslutninger Martin lægger op til er altid velunderbyggede – og de data de bygger på er transparente og lettilgængelige.

Erfaring

Martin er cand.merc. i International Business og har med mere end 10 år i Salling Group (tidligere Dansk Supermarked) en stærk forretningsforståelse indenfor retail. Her startede han som salgsasssitent og sluttede som leder af promotion analytics-afdelingen med ansvaret for blandt andet optimering af databehandlingsprocesserne, rapportering og insights leverance til indkøbsorganisationen samt tværorganisatorisk projekteksekvering.

In English