Konsulent, Analyse og optimering

in English

Martin Biegala Siig

Profil

Martin er manden, der med data og indsigter giver eCapacitys kunder råd og løsninger, der bedst fremmer deres forretning. Fra sine mange år i retail har han f.eks. et særligt trænet øje for at spotte mønstre i data, der påvirker ROI for markedsførte produkter. Og for at se muligheder for at automatisere databehandlings -og rapporteringsprocesser, og finde og nedbryde interne flaskehalse og silo-tankegange.

Det med data er i det hele taget vigtigt for Martin: De beslutninger Martin lægger op til er altid velunderbyggede – og de data de bygger på er transparente og lettilgængelige.

Erfaring

Martin er cand.merc. i International Business og har med mere end 10 år i Salling Group (tidligere Dansk Supermarked) en stærk forretningsforståelse indenfor retail. Her startede han som salgsasssitent og sluttede som leder af promotion analytics-afdelingen med ansvaret for blandt andet optimering af databehandlingsprocesserne, rapportering og insights leverance til indkøbsorganisationen samt tværorganisatorisk projekteksekvering.

in English