in English

Mange vil gerne vide mere om Customer Data Platforms (CDP), hvad de kan og hvordan de kan hjælpe ens virksomhed. For at besvare disse spørgsmål inviterer Tealium og eCapacity dig til at være med til vores nye CDP Live-event.

Denne helt specielle morgensession giver dig muligheden for at dykke ned i det spændende rum som CDP’er udstiller, og lære hvordan CDP’er kan hjælpe med at skabe dybere indsigt i dine kunder. Oplev hvordan du med de rigtige data i realtid kan transformere din tilgang til Marketing og customer engagement. Til event’en vil du kunne netværke med ligemænd fra branchen og høre oplæg fra eCapacitys MarTech director Martin Wammen og Tealiums Solution Consultant

Anna Kiljunen samt morgenens keynote-oplæg fra Dagbladet Informations Mads Gorm Hansen.

AGENDA

9: 00-9: 30 AM | Sådan gør du dine kundedata til dine største forretningsaktiver
I dag møder virksomheder kunder på tværs af egne (owned), sociale (earned) og annonce- (paid) media. På tværs af den samlede kunderejse skabes der dermed en enorm mængde kundedata . Men hvordan samler, forbinder og aktiverer du disse kundedata? Hvordan forvandler du dem til forretningsaktiviteter? Hvordan skaber du en datadrevet kundeengagementsorganisation? Det er emnet for Martin Wammens indlæg, der giver indsigt og inspiration til en praktisk tilgang til at fremskynde din datadrevet marketing.

Martin Wammen, direktør for MarTech, eCapacity

09.30 – 10.00 | Salg af aviser med kundedatainsigt
Dagbladet Information leverer journalistik af høj kvalitet til en dedikeret læserskare. For at komme tættere på læserne og forstå deres præferencer, opførsel og appetit på nye digitale produkter har Dagbladet Information implementeret Tealiums Universal Data Hub-CDP og engagerer sig nu med deres læsere baseret på reel dataindblik. Lær af deres praktiske erfaring med at arbejde med en CDP, og hvorfor deres præstation blev anerkendt med Tealiums “Stack Master Award – EMEA 2019” for deres hurtige, smidige og forretningsdrevne CDP-tilgang.

Mads Gorm Hansen, kundedatamatiseringsspecialist og dataanalytiker, Dagbladet information

10.00 – 10.30 | Kaffe og forfriskninger går i stykker

10.30 – 11.00 | CDP Live – en kunderejse bag scenen
Indsamling, forbinding og aktivering af kundedata på tværs af en omnichannel-kunderejse er en udfordring, som alle virksomheder står over for, når de ønsker at imødekomme dagens digitale forbrugere.

Se, hvordan Tealium Universal Data Hub kan orkestrere kundedata på tværs af kanaler og berøringspunkter i denne LIVE-demonstration af en personlig og datadrevet kunderejse bag kulisserne og lær, hvordan en CDP fungerer og kan føre din datadrevet markedsføring til næste niveau.

Anna Kiljunen, Solutions Consultant, Tealium

STED:

Nimb
Bernstorffsgade 5
1577 København

Deltagelsen i arrangementet er gratis, men pladserne er begrænsede. Tealium & eCapacity forbeholder sig retten til at godkende tilmeldinger.

in English