in English

Efter 11 år hos Adobe er Kasper Andersen hentet til eCapacity som Senior Architect Manager.

Kasper Andersen er Danmarks nok mest erfarne Adobe Experience Cloud-specialist. Siden han startede i Adobe i 2007 har han hjulpet globale kunder med at få fuldt udbytte af Analytics-, Target-, Audience Manager-, Campaign Standard- og Experience Manager-løsningerne i Adobes Experience Cloud. Som ny Senior Architect Manager cementerer han eCapacitys rolle som dansk Adobe-videnshus.

Kasper Andersen er nyansat som Senior Architect Manager hos eCapacity

”Jeg har set virkeligt mange løsninger derude” siger Kasper Andersen, ”mange af dem er i verdensklasse og leverer substantiel forretningsmæssig værdi. Men jeg har også set mange løsninger, hvor Experience Cloud’ens muligheder slet ikke udnyttes godt nok. Typisk pga. manglende viden om, hvordan produkterne i suiten rent faktisk spiller sammen. Det er den viden jeg glæder mig til at kunne give videre til eCapacitys kunder. Og jeg glæder mig til at være med til at tænke løsningerne igennem fra start til slut”

Verdens største virksomheder som kunder

Kasper Andersen har haft en bred vifte af denne verdens største virksomheder i sine kyndige hænder. Listen tæller fortune 500 virksomheder på tværs af brancher fra Sydney og Rio de Janeiro, over San Fransisco og Zurich, til Singapore og Stockholm. Før sit skifte til eCapacity havde Kasper Andersen ansvaret for at opsætte proof-of-concept løsninger i den fulde Adobe Marketing Cloud suite for nye kunder i både EMEA, stillehavs-området og Japan.

Det er ikke kun direkte kunder, der har haft gavn af Kasper Andersens viden. De sidste tre år har han indtaget scenen på Adobes årlige EMEA Summit-konference. Her gav han nyheder, tips og tricks om årets updates og indblik i Marketing Cloud-suitens nyeste udvikling under overskrifter som ”Top optimization hacks and tips with Adobe Target”, ”Advanced segmentation in Adobe Analytics” og ”People Core Services: Making the most of cross-solution capabilities”.

Forankrer eCapacity som ebusiness Adobe-hus

Ansættelsen af Kasper Andersen er et scoop for eCapacity, hvis Adobe-kundeliste allerede tæller kunder som Danske Bank, Grundfos og TV2, Pandora, Codan og Telenor.

”Vi er super glade for at få Kasper om bord” siger Andreas Petersson, partner og director for Analytics and Insights. “Kasper tænker innovativt og kreativt – og han har en dyb erfaring, når det handler om, hvordan man bedst udnytter potentialet i Adobes marketing infrastruktur. Det er et område, der er en stærk efterspørgsel i markedet efter, kan vi mærke. Kasper kender også alt til arbejdsformen og kompleksiteten i at arbejde med store virksomheder – en kompleksitet der også kendetegner de fleste af vores kunder. Alt i alt er Kasper et unikt fit og jeg ønsker ham hjerteligt velkommen til arbejdet med at hjælpe vores kunder med at eksekvere deres digitale kommercielle roadmaps, vækste og indfrie deres forretningsmæssige mål”.

in English

Vi arbejder også for