in English

Vi styrker indsigten i din digitale forretning – datadrevet

En vigtig del af digital forretningsdrift handler om at blive klogere på sine kunder, og sætte sig selv i stand til at tilbyde kunderne det, de i virkeligheden gerne vil have. Det kan dine data – og eCapacity – hjælpe dig med.

Maskinlæring, kunstig intelligens og predictive analytics

Mange digitale forretninger har allerede mængder af data. De kender f.eks. brugen af deres site og apps fra analytics-systemerne. De ved også f.eks. hvem de sælger hvad til, og de ved hvor og hvornår de markedsførte sig, hvad det kostede og hvem markedsføringen ramte. Men de færreste forstår til fulde de indsigter, der viser sig, når data kombineres på den rigtige måde. Og færre høster gevinsterne fra dem.

Det er disse indsigter vi kan hjælpe dig med at få frem i lyset og kapitalisere på med såkaldte “Insights-platforme” – som f.eks. Adobe Sensei, Google BigQuery eller Tableau. Platformene bygger på kunstig intelligens, maskinlæring og predictive analytics og giver ikke bare giver indsigt i fortiden, men også i nutiden, som den folder sig ud, sekund for sekund. Derfor kan vi med Insights-platformene hjælpe dig til at omdanne websites og apps til datadrevne personaliserede digitale kanaler, som hele tiden lærer af sig selv, og som automatisk tilpasser sig til den aktuelle kunde.

Forudse kunden og hans næste træk

Det avancerede datadrevne approach giver dig mulighed for at forudse kunden og hans næste træk. Konkret kan vi f.eks. hjælpe med at

  • skabe en realtime personaliseret brugeroplevelse
  • forudsige hvilke kunder, der har særlig stor churn-risiko – eller genkende nye high value kunder, uden nødvendigvis at have set dem før
  • maksimere basket size, strømline salgstragten og optimere marketing-spend

Mange data, på tværs af kilder

Du får de bedste indsigter, hvis dit datagrundlag er stort nok. Og jo flere kilder du kan samkøre, jo bedre. Vi kan hjælpe med at samle og skabe indsigt på tværs af digitale adfærdsdata (fra f.eks. Adobe eller Google Analytics), marketing performance (f.eks. fra omkostnings og effekt data), Salg eller leads (fra f.eks. økonomisystem eller CRM), Kundeservicekontakter og kundeadfærd, på tværs af kanaler. Bare giv os et API, et dataudtræk eller en FTP-adgang, så går vi igang.

in English