Konsulenterne hos eCapacity har lang erfaring med ledelse af digitale afdelinger, hvor de har drevet og implementeret nogle af de største e-commerce sites i Europa.

  • Per Rasmussen

    Adm. direktør, partner, Strategi og Forretningsudvikling

    Management konsulent med speciale inden for digital og omni channel strategi- og forretningsudvikling. Har arbejdet med lang række danske og internationale virksomheder. Tidl. Online direktør i TDC. Er i dag desuden bestyrelsesformand for FDIH, for Boligsiden a/s, i Saxo.com’s bestyrelse mv.  Læs mere

    (+45) 20 42 29 52

    Se profil på LinkedIn

  • Nicolai Porsbo

    Nicolai Porsbo

    Partner & Director, Strategi og Eksekvering

    Digital strategikonsulent med mere end 20 års erfaring med forretningsudvikling, salg og optimering af samspillet mellem online og offline. Har arbejdet både som konsulent og på forretningssiden, både i Danmark og internationalt. Tidligere digital chef i DR med ansvar for hele paletten af digitale aktiviteter. Læs mere

    (+45) 60 78 19 00

    Se profil på LinkedIn

  • Andreas Petersson

    Partner & Director, Analyse & Optimering

    Andreas Petersson er en data-drevet digital leder hos eCapacity, hvor han har ansvaret for analyseforretningen. Hans mål er at skabe værdi og vækst for virksomheder ved at udvinde og analysere data til at understøtte den digitale forretning. Andreas kommer fra en stilling som Vice President i VELUX, hvor han har udviklet VELUX’ digitale forretning til en 67 mand stor eBusiness-enhed. Læs mere

    +45 51 71 43 63

    Se profil på LinkedIn

  • Martin Schierning Wammen

    Senior Manager, Analyse og optimering

    Martin Wammen er en data-drevet marketing profil hos eCapacity og har lang erfaring med implementering og operationalisering af Marketing Cloud teknologier indenfor detail, finans, service og medievirksomheder. Med en MBA fra Copenhagen Business School og erfaring fra globale Tech virksomheder og danske konsulentvirksomheder i bagagen er Martin’s passion at skabe værdifulde og forretningsstrategiske løsninger samt gode relationer blandt kunder og kollegaer. Læs mere

    25757596

    Se profil på LinkedIn

  • Thomas Løjmann Jørgensen

    Head of Technology & Activation, Analyse og Optimering

    Senior konsulent med speciale i digital analyse og forretningsoptimering. Har bred teknisk forståelse og over 10 års erfaring med med digital analyse og optimering. Kommer fra en stilling hos LEGO, hvor han har analyseret LEGO.com globalt og hjulpet med optimering af bruger oplevelsen samt skabe indsigt i marketing performance. Læs mere

    +45 60 57 51 00

    Se profil på LinkedIn

  • Anja Kjær-Christensen

    Seniorkonsulent, Strategi og Projektledelse

    Digital forretningskonsulent med speciale indenfor digital strategiudvikling og –implementering. Har arbejdet med en lang række større danske virksomheder. Tidligere Online Chef i Telenor. Læs mere

  • Jon Lund

    Seniorkonsulent, Strategi og Projektledelse

    Jon Lund rådgiver bl.a. om e-commerce-strategi, formulering og forankring samt projektledelse og digital konceptudvikling. Jon er lige dele forretningsudvikler, analytiker og kommunikator med over 20 års digital erfaring. Han har tidligere været Head of Online Communications i Danske Bank, og holdt massevis af foredrag, udgivet over 45 data-baserede rapporter om den digitale udvikling og skrevet i en lang række medier, fra Wired og GigaOm til Politiken og Børsen. Læs mere

    23810559

    Se profil på LinkedIn

  • Jacob Lego Boye

    Seniorkonsulent, Strategi og Projektledelse

    Specialiset i online strategiudvikling og –implementering, drevet af fokus på udvikling af den digitale kanal som strategisk forretningsområde i virksomheden. Tidl. vicepresident i Telenor med ansvar for eBusiness forretningen, og forfatter til bogen “Kundeservice på nettet. Læs mere

  • Jacob Bay Worsøe

    Senior Digital Analytiker, Analyse og Optimering

    Resultatorienteret senior konsulent med dyb teknisk indsigt og fokus på data-drevne beslutninger der skaber resultater og forandring. Jacob har 9 års erfaring med digital analyse og optimering, herunder arkitektur, implementering, analyse og KPI-definering. Jacob kommer senest fra en stilling som senior digital marketing konsulent hos IMPACT.

    +45 27 20 82 10

    Se profil på LinkedIn

  • Jeppe Dahl-Østergaard

    Konsulent, Strategi

    Jeppe er konsulent med speciale i digital innovation og forretningsudvikling. Med en helhedsorienteret og tværfunktionel forretningsforståelse trives han i projekter hvor kompleksiteten er høj. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Elli Simonen

    Projektkoordinator og Projektleder

    Elli Simonen står for projektkoordinering samt ressourceplanlægning hos eCapacity, samt projektledelse i analytics projekter. Læs mere

  • Sophie Cunningham

    Konsulent, Analyse og Optimering

    Sophie er specialist i digitale marketinganalyser med Adobe Analytics og hun er dertil ekspert i at visualisere dashboards og skrive rapporter. Læs mere

  • Sara Søgaard Pedersen

    Seniorkonsulent, Strategi og forretningsoptimering

    Sara Søgaard Pedersens arbejdsfelt er både digital strategi og online optimering baseret på dataanalyse. Hun rådgiver om forretningsudvikling, optimering af digitale brugeroplevelser og online marketing og kommunikation i praksis. Læs mere

  • Mads Winge-Petersen

    Seniorkonsulent, Analyse og Optimering

    Mads er specialiseret i implementering, analyse og rapportering med Google Analytics og har bred erfaring med digital marketing, herunder PPC, SEO og konverteringsoptimering. Læs mere

  • Kristina Vehn

    Seniorkonsulent, Analyse og Optimering

    Kristina er specialiseret i digital analyse og optimering med Google Analytics, og har de seneste mange år arbejdet målrettet med forretningsoptimering via data. Læs mere

    (+45) 20 84 18 54

    Se profil på LinkedIn

  • Martin Munk Nielsen

    Senior konsulent, Analyse og Optimering

    Martin er en del af analyseafdelingen hos eCapacity, og arbejder for at optimere analyseværktøjernes værdi for kunderne, så den digitale brugeroplevelse forbedres med henblik på at gøre digitaliseringen til en bedre investering. Martin har seks års erfaring med webanalyse fra TDC Group, hvor han bl.a. arbejdede med opsætning af analysesystemer, systemarkitektur og tag management.

    (+45) 61622563

    Se profil på LinkedIn

  • Andreas Gade Jensen

    Digital Analyse Udvikler og Konsulent, Analyse og Optimering

    Udvikler og konsulent med speciale i optimering og implementering af tracking løsninger. Andreas er specialiseret indenfor frontend development og digital idéudvikling. Har tidligere erfaring fra et webbureau og freelance arbejde, hvor han har forestået frontend- og systemudviklingen. Læs mere

  • Frederikke Castillo Hansen

    Konsulent, Analyse og Optimering

    Frederikke sidder i analyse-teamet hvor hun blandt andet arbejder med opsætning og test af digitale analyseværktøjer ved hjælp af tag managers såsom Dynamic Tag Manager fra Adobe, Google Tag Manager og Tealium. Frederikke har en kandidat i softwareudvikling fra IT-Universitetet hvor hun specialiserede sig i websystemer samt skrev sit speciale om blockchain. Læs mere

    22405411

    Se profil på LinkedIn

  • Dániel Horváth

    Digital Analyse Udvikler, Analyse og Optimering

    Daniel er web-entusiast og han er altid på jagt efter de nyeste trends indenfor front-end udvikling. I eCapacity er han er en del af analyseafdelingen, hvor hans primære arbejdsopgaver er at opsætte, håndtere og teste digitale analyseværktøjer, såsom Google Tag Manager, Tealium og Dynamic Tag Manager fra Adobe.  Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Edouard Payne

    Konsulent, Analyse og Optimering

    Edouard har en bachelor i økonomi og datalogi og han har professionel erfaring som Business Intelligence-udvikler I FDM group. Han er specialist i digital analyse og optimering og dertil kan han kode Ruby, PHP og Javascript. Læs mere

    Se profil på LinkedIn

  • Bjørn Max Lykke

    Konsulent, Analyse og Optimering

    Konsulent med baggrund i marketing og en uddannelse indenfor Cand. IT. Webkommunikation er Bjørn’s fokus brugerorienteret, kombineret med en forståelse for kundens forretning. Udover digital analyse har Bjørn også praktisk erfaring med digital marketing, e-læring, UX og usability testing. Læs mere

  • Donal Taylor

    Konsulent, Analyse og Optimering

    Donal er specialiseret i digital strategi, implementering, analytics og rapportering indenfor en række platforme, herunder især Google Analytics. Læs mere

  • Mirella Panduro

    Finance, økonomi & bogholderi

    Specialiseret i økononomistyring. Mirella har solid erfaring inden for økonomi og pipeline styring og holder den absolutte struktur i denne disciplin Læs mere.

    +45 31 75 22 30

  • Karen Rasmussen

    Karen Rasmussen

    Administrativ medarbejder, Administration & Økonomi

    (+45) 70 26 27 23