• Mobil, Webanalyse

    Nu er der iPad besøg på danske websites

    Apples iPad kom på gaden i USA i lørdags. Selvom den først ventes til salg i Danmark til sommer er der, ganske som med iPhonen, entutiaster, der allerede har fået den og begyndt at bruge den. Således er de første besøg er begyndt at tikke ind på danske websites. Hvis du selv vil tjekke om […]

  • Online marketing

    Nye forventninger til marketingafdelingen

    I nogle virksomheder er det allerede en del af kulturen andre steder kommer det helt sikkert på dagsordnen over de næste 12-18 måneder. Nemlig at marketingafdelingen skal være en endnu tættere del af kerneforretningen. Det betyder bl.a. at der skal arbejdes målrettet med at optimere marketingkroner således, at virksomheden får mest mulig ud af investeringen i […]

  • Nyheder

    eHandelsprisen 2010

    Det er 10. gang eHandelsprisen afholdes, når den løber af stablen den 25.marts i Børsens lokaler. Der deles priser ud i 15 kategorier herunder et par nye, der ikke tidligere har været på programmet. Vi er igen i år involveret i arbejdet, da Per Rasmussen er den ene af tre juryformænd, der udgør styregruppen for […]

  • Online marketing

    Video på digitale platforme - højere konvertering og kunderelationer

    Videobrugen på nettet og mobil er eksploderet over de seneste år – det er der som sådan ikke noget nyt i. Men fra at det primært handlede om video på Youtube og DR.dk er også flere virksomheder begyndt at producere egne videor til brug primært på egne websites. Tendensen er klar fra USA, nemlig at […]

  • Internet

    The state of the internet

    Sjov lille video der gennemgår en masse facts om internetbrugen verden over på 3 min. og 51 sekunder.

  • Nyheder

    Presseklip

    eCapacitys direktør er interviewet til Digiwatch omkring den seneste udvikling indenfor e-handel. Artiklen sætter fokus på den modenhed som markedet efterhånden har fået og som får flere og flere detailkæder til at satse seriøst på e-handel og multikanal strategier. Hele artiklen kan læses ved at logge ind hos Digiwatch:“E-handel: Nu er markedet moden”

  • Online marketing, Webanalyse

    TIP: Omniture+Twitter - Hvad siger de om dit brand?

    Hvad siger de om dit brand på Twitter? Hvad siger de om dine konkurrenter? Twitter får flere og flere bruger og aktiviteterne har indflydelse på din virksomheds omdømme – herunder indgår Twitter indlæggene i Googles søgeresultater. Hvis I allerede har Omniture Sitecatalyst inde i virksomheden er det muligt at integrere Twitter resultater i Omniture Site […]

  • Online marketing

    Search Engine Marketing 3.0

    Der kan med fordel benyttes en ny metode til at få succes med Search Engine Marketing (SEM) – faktisk kan man tale om et paradigmeskifte. For at forstå det nye paradigme kan man med fordel starte med at se på SEM i et historisk perspektiv. SEM 1.0: I perioden inden Google blev annnoncekronerne brugt på […]

  • Online marketing, Online strategi, Webanalyse

    eCapacity indlæg på årets Omniture seminar

    Torsdag den 26.november afholdes årets danske (og norske) Omniture seminar under titlen “You’ve got the data, so why don’t you use it?”. eCapacity har 2 oplæg på dagen. “Online marketing analytics: Reduce spend or get more conversions” samt “Customer Service as a conversion”. På hele seminaret vil der desuden være fokus på udnytte Omnitures services […]

  • Nyheder

    eCapacity taler på Web Management 2010

    Igen i år afholder IBC Euroforum “Web Management 2010”. Direktør i eCapacity Per Rasmussen holder oplæg med titlen “Effekter ved at aligne webstrategien med forretningsstrategien – commitment fra ledelsen!” På konferencen er der desuden emner som: Websitet i fokus på tværs af organisationen Web Governance Kunsten at engagere kunder / potentielle kunder i ens virksomhed […]